Рідкісна Horex 644 OSCA: німецько-японський мотоцикл, про який майже ніхто не чув
Про Horex 644 OSCA 1993 року чули одиниці, адже світ побачив лише близько 50 екземплярів. Але цей мотоцикл — справжній приклад майстерності: рідкісний, стильний і технічно продуманий. І сьогодні один із них продається у майже ідеальному стані — за понад 12 000 євро.
Цей мотоцикл — результат співпраці німецької марки Horex із японською студією CK Design. Над проєктом почали працювати на початку 90-х, коли були популярні спортивні мотоцикли з одним циліндром, як-от Ducati Supermono чи Bimota BB1.
За основу взяли надійний двигун Honda від моделі Dominator — одноциліндровий 644 см³, який модернізували: встановили легший поршень, новий впуск та спортивний вихлоп. Потужність збільшили до 50 к.с., а крутний момент — до 57 Нм. Коробка передач — японська Nippon Seiki.
Конструкція теж вражає: сталевий каркас типу “треліс”, настроюване шасі, підвіска Showa з 12 рівнями жорсткості, гальма Nissin, легкі ексклюзивні диски та шини Metzeler. Усе це разом з вагою усього 150 кг робить OSCA легким, швидким і керованим.
Дизайн лаконічний, з алюмінієвим баком, склопластиковим обвісом та ручним оздобленням. Мотоцикл виглядає елегантно і сучасно навіть сьогодні — як вінтажний спортбайк класу преміум.
Свого часу модель коштувала шалені гроші — близько 5 млн ієн, тому продажі були мізерні. Саме тому вона така рідкісна і зараз — один з небагатьох екземплярів продається за $14 000.
Схожі статті

Водій без виплати: у яких випадках страховка скасовується повністю
Навіть якщо у вас є поліс обов’язкового...

Масло для коробки передач: що підходить для «механіки», а що — для «автомата»
Так, між трансмісійними...

Французькі майстри FCR Original представили унікальний кафе рейсер на базі Triumph Trident
Французька компанія FCR Original...
Додати коментар
Коментарі 0
Залишити коментар